03-5414833      office@blif.co.il   
  • Facebook
ברודי ליברמן סוכנות לביטוח בע"מ
  • דף הבית
  • אודות
  • אמנת שירות
  • פרישה
  • פיננסים
  • סוגי ביטוח
    • אובדן כושר עבודה
    • ביטוח חיים
    • ביטוח בריאות וסיעוד
  • חסכון פנסיוני
  • צור קשר
  • דף הבית
  • אודות
  • אמנת שירות
  • פרישה
  • פיננסים
  • סוגי ביטוח
    • אובדן כושר עבודה
    • ביטוח חיים
    • ביטוח בריאות וסיעוד
  • חסכון פנסיוני
  • צור קשר
אמנת שירות
ראשי » אמנת שירות

אמנת שירות

אמנת שירות זו הינה כתב התחייבות ותיאום ציפיות בין הסוכנות, נותנת השירותים, לבין לקוחותיּה. במסגרת האמנה יפורטו זכויות הלקוחות, לרבות זמני מענה לפניותיהם.

אמנה זו מפורסמת גם באתר האינטרנט של הסוכנות בכתובת: www.blif.co.il   (להלן: "אתר האינטרנט של הסוכנות").

עקרונות מתן השירות על ידי הסוכנות1:

  • הסוכנות תתייחס ללקוחותיה בהגינות ובכבוד, תוך כיבוד פרטיותם.
  • הסוכנות תפעל לעדכון הלקוחות לגבי אופן קבלת השירות, לרבות דרכי התקשרות, ימי עבודה ושעות קבלת קהל.
  • ללקוחות יינתן מענה מתאים והולם את צרכיהם. הסוכנות תשוב לפניית לקוח לתיאום פגישה ו/או שיחה עמה, תוך שבעה (7) ימי עסקים ממועד פנית הלקוח.
  • הסוכנות תקיים תקשורת יעילה וזמינה עם הלקוחות ותספק מענה ראשוני לכל פנייה של לקוח, תוך שני (2) ימי עסקים ממועד פניית הלקוח. הסוכנות תמסור ללקוחות תשובות ברורות ומנומקות ככל הניתן.
  • בקשת לקוח הסוכנות לקבל ממנו או מגוף מוסדי אישור או מסמך וכן להעביר בקשה לגוף המוסדי לביצוע פעולה הקשורה למוצר שבבעלות הלקוח, תיענה באופן ענייני תוך שבעה (7) ימי עסקים ממועד פניית הלקוח.
  •  הסוכנות תמסור כל מסמך הקשור ללקוחותיּה ונמצא ברשותה על פי דין, תוך שלושה (3) ימי עסקים ממועד דרישת הלקוח. האמור בסעיף זה רלוונטי גם לגבי לקוח לשעבר של הסוכנות.
  • הסוכנות תמסור ללקוח שפנה אליה בעניין תביעה, מידע אודות זכויותיו, ותביר לידיעתו את דרכי הפעולה העומדות בפניו בהליך יישוב התביעה אל מול הגוף המוסדי. מסירת מידע על פי סעיף זה תיעשה לא יאוחר משני (2) ימי עסקים ממועד פניית הלקוח לסוכנות.
  • במקרה בו הובא לידיעת הסוכנות על ידי גוף מוסדי, המעסיק ו/או הלקוח כי חל שינוי במצבו של הלקוח בקשר למוצר פנסיוני שבבעלותו (לרבות שינוי בתנאי העסקתו), תיזום הסוכנות פניית שירות ללקוח לבחינת התאמת המוצר הפנסיוני לצרכיו, לאור השינויים במצבו, כאמור.

מבלי לגרוע באמור לעיל, הסוכנות תראה בכל אחד מהמקרים הבאים שינוי במצבו של הלקוח:

  • הצטרפות למקום עבודה חדש
  • עזיבת מקום עבודה
  • גידול בשכר שמצריך העברת הצהרת בריאות חדשה על פי תנאי הפוליסה
  • שינוי מבנה ההפרשות בפוליסה בהתאם להסכם העבודה של הלקוח
  • שינוי בתעריפי עלות הכיסוי הביטוחי של הלקוח, אשר דורש התאמה

הסוכנות תיזום פניה ללקוח כאמור בסעיף זה לעיל, בתוך שבעה (7) ימי עסקים מהמועד בו נודע לה על השינוי במצב הלקוח. יתר על כן, במקרה בו במשך שנתיים לא הובא לידי הסוכנות מידע אודות שינוי במצב הלקוח כאמור בסעיף זה לעיל, היא תיזום פניית שירות ללקוח לצורך בירור מצבו.

פניית השירות על פי סעיף זה תתועד בסוכנות בדרך הניתנת לאחזור.

למען הסר ספק, הוראות סעיף זה אינן חלות על לקוחות שהתקשרו עם הסוכנות בייעוץ ו/או שיווק פנסיוני באופן חד פעמי.

  • הסוכנות מתחייבת להכיר את הוראות הדין הרלוונטיות ואת המוצרים אותם היא משווקת.
  • הסוכנות מתחייבת להיות בקיאה בשינויים ובעדכונים רגולטוריים ואחרים בתחומי עיסוקּה ולצורך כך תדאג להשתתף בהכשרות ובהשתלמויות רלוונטיות, לפי שיקול דעתה.

דרכי התקשרות עם הסוכנות, ימי עבודה ושעות קבלת קהל ניתן ליצור קשר עם הסוכנות באמצעות טל' שמספרו: 03-5414870 ו/או באמצעות לשונית "צור קשר" באתר האינטרנט של הסוכנות.

ימי העבודה של הסוכנות הם ימים א' עד ה' (למעט חגים וימי חופשה מרוכזים אחרים) בין השעות 8:30 עד 16:30.

1במקרים בהם קיימות נסיבות מיוחדות ויוצאות דופן ייתכנו דחיות ו/או עיכובים בזמני מתן השירות על ידי הסוכנות ובמקרים אלה הסוכנות מתחייבת להעניק שירות בזמן סביר ככל הניתן.

עקבו אחרינו:
  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • YouTube
  • LinkedIn
הגלריות שלנו

לא נמצאו פוסטים.

כל הזכויות שמורות © copyright בורדי ליברמן
ויביט בניית אתרים
  • 아 이들은 재생 하 여 배웁니다.
  • 모든 커뮤니티는이 문제를 해결 해야 합니다.
  • 꼬리는 측면 피부 주름 부족.
  • 프레임이 형성 된 프레임.
  • 핀은 측면 제어를 제공 했다.
  • 완전 한 게놈은 여기에서 확인할 수 있습니다.
  • 제공 된 스크립트가 없습니다.
  • 다음 줄은 역을 제공 합니다.
  • 내부 평면은 그대로 유지 됩니다.
  • 손상이 발견 되었습니다.
  • 이 쇼에는 여러 개의 일반 슬롯이 표시 되었습니다.
  • 프로그램의 비평가는 혼합 되었습니다.
  • 이것은 역사가 들의 목록입니다.
  • 회사는 실제로 계약입니다.
  • 이 비난은 일반적으로 쿼드 런 이었다.
  • 앨범은 발매 중에 칭찬을 받았다.
  • 습도가 높으면 소음 기 형성에 기여할 수 있습니다.
  • 이러한 예는에서 찾을 수 있다.
  • 줄기는 형태가 불규칙 합니다.
  • 비디오에 대 한 지원은 없었습니다.
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס